Jag vill leva fritt


GREKLAND med syrran tre veckor båtluffsande!
Sommaren 08
resa resa resa resa hur ska vi kunna hålla ihop när vi hela tiden ska resa uppleva nya saker, göra det udda, göra det häpnansväckande... jag har fastnat i träsket, jag skiter i staten och vill leva på hela jorden, vill uppleva allt vill inte missa något.
ge mig gjärna förslag på saker jag inte får missa. Efter som jag inte går i skolan... så mycket så vet jag inte vad som är "inne" hur man ska vara... vad folk ska tycka... jag bara lever och gör det för min egen skull, inte så att jag vill ha allt för mig själv för jag mår bäst när jag kan dela med mig, när jag känner mig stark och klara mig själv. jag vill ha hjälp men jag hjälper hellre till. Jag vill... och jag kan... ha... inte alla tror mig, men det skiter jag i! HA! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0