mörka stigar galna kor

snörde på mig dojjorna och stack ut i skogen med en usel pannlampa klockan 20:00. han rammla några gånger eftersom jag knappt såg någonting.
Gav upp efter det att jag sprang på ett gäng grävlingar bara två meter i från mig, gillar inte grävlingar, börjar vänja mig med älgarna de är riktigt vackra, hjortar springer jag på 2,3 gånger om dan, vildsvinen har varit skygga i år med visst har jag mött ett gäng bestar också, rävarna är vackrast ibland e dom lite nyfikna de VÄRSTA djuren är kossor!!!! ska alltid lyckas springa in i någon hage med tjurar och feta kor som e sjukt galna och tveckar inte att börja jaga en... längtar efter vinterna då ska jag skena omkring i kohagarna så mycket jag vill ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0