MMA

Har börjat på MMA!! så in i helvete KUL!! har blodiga knytnävar. MMA= Mixed Martial Arts och är en kampsport där man får göra typ vad man vill. brottas, sparkas, slåss osv. men alla var större änmig o inte lite större heller 120kg minst så där hehe :P o alla var killar.
Jag får biffa upp mig nu så jag har någon chans.

ska köpa prylar på söndag eftersom man måste ha benskydd, speciella handskar, tandskydd.
I morgon är det fest o Jessi är sååå taggad hehe detta kommer nog sluta illa känner att jag fortfarande är sliten från förra helgen så jag får se hur taggad jag är då...

Har planerat lite vad jag ska göra efter gymnasiet, och det blir nog volontär i augusti för hoppningsvis i Indien eller  i Latin amerika. sjukt dyrt bara men det löser nog sig ska söka stipendier och jobba som ett as. läste i tidningen om ett jobb i Norge i tre månader där man tjänar 150 000 :)

måste dra sitter i skolan och jag måste jobba nu, skit,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0