maskerad

Bobbo Yoie HannaVar på maskerad förra helgen (film tema), det blev charlie chaplin. hamnade i slagsmål, som på den gammla tiden... :S Hanna var fett klockren som rumpnisse :) Denna bild är från sommaren 07, inte första gången Hanna tvingar på mig en sjukt töntig klänning sist hände det när jag ställde upp på hennes teater som statist. fick ha en ÄNNU sjukare klänning och värsta kärring frillan HAHA kände mig hur töntig som helst vilken förnedring... Jag syrran och philip var minst 6år äldre än alla andra och medan de var skit gulliga i deras kläder kände jag mig som en kärring ful... HAHA  så är det att ha vänner med estetisk intresse :P

Kommentarer
Postat av: Meldaryan

Hahaha sjukt rolig bild då XP

2008-10-28 @ 19:51:14
URL: http://fredricks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0