Dagen

sprang distans 150min i spö regnet, fick ta en varm dusch när jag kom hem var blöt... :) Det gick bra jag sov 11h i natt så jag var pigg, skit kul, ett gott tecken! Tog med Lisa ut  o gick med Molle sen. Det är grymmt roligare att gå när man har en lisa med sig och bara om man har rätt kläder så kan det vara ganska mysigt. Ska ut o övnings köra snart jag vill ha det där körkortet. 
Dagens...
kläder: farsans 20år gammla underställs tröja som e grymmt skön och stor, Bobbos sandelius mysbyxor, sockar som jag fick av morsan i går, fett pannband, gummistövlar, kamofalge färgad regnjacka, eko tjock tröja, mörkblå galoch byxor.
Träning: lång distans 150min
middag: spagetti käfftarsås
vaknade: 08:50
Musik: damien Marley/ 2pac
Promenad: kväll:Eljus spåret och morron:näbbetorps svängen
Tjurgubbe: permobilssnubben som klagade på att jag inte hade röd regnjacka ??? fråga mig inte varför...
Hålla tummarna: till christy o hennes förbannade knä
Humör: kall, lugn
Samtalsämne: hehe
Knas:
Molle trampa ner i ett kärr och jag trampade efter, båda blev svarta upp till knäna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0