ont



I morgon kommer jag springa på ett löparband på sergels torg  mellan 13.00-17.00 (antingen utan för eller inne på stadium). Jag kommer göra levande reklam för Adidas. Hoppas jag får något vettigt för det, har inga shorts med adidas utan bara långatajts... fan det måste jag få det blir ju skit varmt annars kommer vara tomat i skallen om jag ska stå där hela dan hehe :P

Igår körde jag MMA o var sämst, stel som en pinne och ont i hela kroppen... plus att jag har lårkaka på skinkan efter det att Lill Elin rammlade över mig när vi "brottades" på boxningen så jag landade på röven, jävla unge!!! hehe.

Annars var det gutt att boxas igen, Plogen var där och det var ju inte igår. Han e en stor (lång) kille på 100pannor, så när vi körde sparring kännde jag mig svagare än någonsin...
På MMAn träffade jag jäddan!!! hehe inte heller igår man såg honom (också en stor kille som boxats)... Han hade mukkat och pluggade nu till läkare :) grymmt! Fan onsdagen blev värst återseendet av folk KUL!

Sprang idag men det gick fruktansvärt sakta, det blåste storm och vägen var snor hal. hade ont i hela kroppen och när jag kom hem eftter nästan två timmer (som skulle varit 90min) så kändes det som någon slagit mig över hela kroppen. Träffade sen på fabriken christy och träna henne vilket är mycket kul eftersom hon e en helt galen tjej, det blev lite allt möjligt, ni får läsa hennes blogg http://christyjohansson.blogspot.com/.

sedan ringde Bobbi och jag var tvungen att ställa upp och träna golfarna också... (fett segt), bara för det körde jag skiten ur de små stakkarna :) MOHAHAHA (älskar att plåga andra med träning)

skulle gått ut med tjejerna idag men alla blev typ sjuka efter polen resan (som jag missade pga milano marathon)

Kommentarer
Postat av: Christy

Ha, ha. rätt åt golfnördarna :P

2008-11-27 @ 19:38:22
Postat av: Clark Kent

Fi fan, Milano tröjan äger verkligen! Men nästa gång kan du väl säga till mig? Då kan jag plåta dig så slipper du ta fotot all by yourself!

2008-11-30 @ 12:40:53
URL: http://patrik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0