Adidas

gick upp klockan 05:15 för att gå en promenad med molle, Zzzz klockan 07.30 gick bussen till linköping och därifrån gick nästa buss 08.30 till sthlm. Åkte Bus4you och jag fattar inte varför fler inte väljer det buss bolaget... det var bara halvfullt på bussen och så får man sitta i LYX stolar med jätte mycket utrymme + att det finns internet och kostar bara 144:- Riktigt gutt, fast finns det något tråkigare än att åk buss... eller resa över huve taget. 
Väl på stadium träffade jag en riktig sthlmare håret slickat bakåt och bara sweet, nice, de, da, osv... bhaha:S
O så var det problem med att jag inte hade några löpar kläder att ha ute (jag hade fått info om att springa inne), bha! när man är i en sport affär e väll inte det några problem, men jag fick springa inne 80min på ett skränande löpar band som många av de andra löparna klagade på, inte nog med det så skulle jag ut och springa ändå, och efter många om så fick jag (så klart ett par ROSA löpar klader gahhh!!!) men men man vill ju inte frysa...
på norrmalmstorg startade jeepen och bakom den på ett upplyst flak på ett löparband som gått sönder fick jag låsas jogga "fy fan" runt hela stan... o det va ju inte lite folk ute, shit detta är inte jag... 
De spelade dessutom as hög musik och varje gång bilen stannade tappade man balansen så man var tvungen att hålla sig i, God...
sedan fick jag skena till tåget och hann med det i sissta minut kl 17.45 var hemma 20.50 i Åtvid. För detta fick jag inte ett jävla skit fuck adidas! haha, vet inte om det här med sponsorer är något för mig, jag använder ju ändå inte så många kläder o skor...

Kommentarer
Postat av: Clark Kent

Mjerda, vad är det jag läser? Fan, hade jag vetat att du skulle uppträda iklädd rosa löpkläder hade jag begett min in till stan för ett gott skratt!



Men det är fullkomligt tragiskt att du inte fick något för besväret. Jag tycker du skall spola Adidas och satsa på japanska grejer istället. Om du vill kanske jag kan mecka vidare lite med min Asics-kontakt/sponsor för att se om de kan tänkas sponsra lite.



Och jag lovar, de har inga rosa prylar i sin kollektion. Heders!

2008-11-30 @ 12:43:34
URL: http://patrik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0