fuck tha polis

fuck tha polis

Igår/idag var det som sagt FEST!!!! Å bara med polare som man älskar att rocka järnet med! Det blev alltså en HEL del dans o Vi ägde golvet hela kvällen lång! :) hehe! Vi kom gick in på Plaza :S men som tur var var det många trevliga människor ute så det blev riktigt nice. HAHA alla var grymma igår :) måste lätt göras om innan jag drar. :D Lisa W hade med sig sin super fina kamera (fatta inte att hon vågade) men undra hur många sjuka bilder det blev under den kvällen :)

sen...
när klockan var lite mer än ca 02:00 så blev oski o Jimmy utslängda av vakterna när dom skulle beställa bärs. Utan anledning. jag såg inte detta men alla jag snakkat med och jag känner min kusse grymmt väl o vet att han inte skulle mucka säger att helt oprovoserat hade oskar frågat varför. Vakterna tyckte oskar o Jimmy var stöddiga och det slutade med att polisa styrkan kom o tryckte ner dem slängde in dem i skåp bilen och förnderade dem totalt. Amanda blev helt jävla hysterisk och fuck tha polis vägrade lyssna på varken oskar eller någon annan. Vakterna bara log och utnyttjade deras makt på två 18 åriga "singer song riters" :P som inget annat vill än att en kul kväll med sina polare. Shit aldrig kan man fan lita på polisen o som tur var åkte inte amannda in också, hon blev "bara" upptryckt mot väggen och vakten skrek henne rakt i fejat. 
Men en sak är säker ALDRIG mer PLAZA! (det blir Maxim nästa gång) där är Tobbe vakt så där kan vi rocka så mycket vi bara VILL!!!! 
Tobbe körde hem mig sen, o på vägen mellan Åtvid o Grebo gick en snubbe som tänkte gå ända hem (det är mer än 2mil på en kolsvart väg). Det hade blivit bråk på halv två bussen (klockan var ca 4.00 när vi träffade honom) o han lämmnade tydligen alla o bussen och gick mot Åtvid... haha vilken jävla stolle :P as pakkad o med en reflex-stav i handen :P (vi körde honom hem) men undra vad som hände med resten av 530-buss folket om det var någon som åkte den så vill jag gärna höra hela storryn!

Nu ska jag försöka sova. har inte sovit på över 26h. shit majbritt! är hyper pigg i huvet men benen bara plågas. 
Nästa fest skare bli röj men denna gång utan polisen i Linköping. 
STOR KRAM till alla polare jag var med i går/idag! Ni äger! :)
  

Kommentarer
Postat av: Boobi

Hel galen kväll! Fan va vi ägde <3

2008-11-18 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0