två veckor kvar

min träningsvecka 2 veckor kvar till marathon.
måndag förmiddag: boxning eftermiddag: snabb löpning 60min
tisdag: förmiddag: löpning 2h styrka 80min eftermiddag: intervall men LOK 2kmx5
onsdag förmiddag: löpning 90min eftermiddag: boxning MYCKET BEN mördad och MMA 90min (bara tråkig teknik)
torsdag: VILA
fredag: 90min löpning
lördag 2h löpning spinning 60min
söndag: 3h löpning mag/bål öcningar hemma
veckan har varit väldigt oplanerad och slapp... ingar jätte roliga pass heller och så missade jag MMAn i måndags. dessutom har jag varit sjuk och det märktes så många träningar har varit halv dana och jag börjar bli lite orolig inför marathon. veckan innan det var tuff men veckna innan den veckan var vilo vecka (något som jag aldrig har haft förut men ville prova). Vilo vecka suger konstaterade jag.
skulle sprungit i Norrköping i skogen och såg fram emot det... men det har inte blivit av eftersom det har varit inställd träning två veckor i rad nu... suck...
men men måste snack lite med någon tränare och se hur de vill att veckorna kvar nu ska se ut.
sen ska jag FESTA och FIRA! ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0