Tisdags Lugn

Det har varit en lugn tisdag hemma. Har bakat bullar, varit ute länge med molle i regnet o tränat spår. dessutom har jag STÄDAT mitt rum och tapetserat mina väggar med 2-pac, bob marley, ronaldiniho och Che, spelat lite gitarr och rappat. Träffade Christ och tränade skiten ur henne :) Nu ska jag snart ner på hälsofabriken och jobba till 20.00 sen ska jag lägga mig tidigt och gå upp sent.
En Lugn tisdag och en lugn vecka kommer detta att bli. På torsdag drar vi till saco mässan och  på Söndag springer jag Milano Marathon. Nästa vecka kommer jag börja räkna ner till Kenya resan och flippa ut totalt med polarna på krogen! Fest som F.n då! häng med om du kan rocka.
Jala Bai protest protest livet är en FEST! ;)i nov i regnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0