skitig, busig och bekväm

Märken, kläder, prylar, mat.... Fan blir helt trött. Fattar inte hur man orkar lägga ner så mycke tid energi och pengar på kläder. Jag vet inte hur "ni" tänker men jag skiter totalt i vad du har för byxor eller hur ofta du byter tröja, sånt intresserar inte mig, okej vist är det kul med stilar och när folk klär upp sig men om jag fick bestämma skulle jag alltid gå i gummistövlar och mysbyxor Haha!! Mina vänner är de snyggaste som finns och inget kan ändra på det inte ens om de klär sig i försmå tajts och spicegirls tröja. Jag försöker verkligen gilla att shoppa och köpa nya kläder men det gör mig bara deprimerad... kanske för att det aldrig finns något för mig. Går man på "tjej avdelningen" är allt kort, tajt, glittrigt, rosa och är det inte det så är de sydda i en passform för tjejer!! det suger man ser ut som en gympa tjej på 80-talet. Går man på herravdelningen är allt as stort och så e jag ofta ensam tjej där... suck... jag stannar hellre hemma och e med Molle han ger mig mycket mer än vad kläder någonsin kan ge mig. Ända sedan jag visste vad kläder var har jag aldrig velat ha "finkläder", vill vara skitig, busig och bekväm. Har ett antal peke tröjor och stela finbyxor som jag tvingade mig köpa för att vara "fin"... har nog aldrig använt dem. Jag undrar verkligen hur jag kommer se ut på studenten... alla tjejer i sina gräddvita klänningar och hår uppsättningar som rånat dem på pengar. Ha! Avslutningen i tredje klass slutade med att jag satte på mig min älsklings svarta hängbyxor med hål på knäna, en svart collage tröja mer en fet hiphopare och så klart min SVARTA gubbkepa som jag satte bak o fram, mitt as långa hår i låg hästsvans YE!! ni skulle sett morsans min, Hej jag heter Yoie och jag har aldrig förstått varför inte tjejer får spela fotboll och slåss på rasterna. Markoolio var min första idol vi var 7-8år, jag o Fisen satte på oss hennes farsans XXL tröjor som han fick från jobbet, vi spelade jämnt fotboll, slogs och bröt oss in på förbjudna områden. Haha J Nu sitter jag på bussen hem och kan inte ens drömma om att ta på mig något högklackat eller tajt så försök inte ens inbilla dig.   //Yoie


Kommentarer
Postat av: Malin svenssoon

Jag tänkte tipsa dig om några bra gratis-sidor:



Gratisbio är en sida där du ENKELT(!!) klickar på hemsidor för att samla poäng. De insamlade poängen kan du sedan byta mot antingen biobiljetter eller presentkort på 60olika affärer. Tillexempel H&M eller mio. De har dessutom flera olika tävlingar hela tiden. Ange mig (M0lle) som värvare så får du 75poäng som välkomstbonus! bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=545 är en sida som lanserades alldeles nyligen, så du kan bli en av de första som medlem! Här klicka du också på olika sidor och får presentkort från Siba och OnOFF. De har just nu en tävling där du kan vinna en laptop :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 är en sida där du också samlar poäng, och får presentkort på MakeupStore eller kicks :)



Läs mer på sidorna :)

2008-11-25 @ 17:31:11
URL: http://Http://Malinsvenssoon.blogg.se
Postat av: fisen

blev visst ingen promenad idag :( men vi tar det i veckan istället :D haha jag borde aldrig bytt bort farsans tröjor, men jag tycker ju (tyvärr) det är kul med kläder idag. tänk vad man kan förändras. tur att du har kvar den stilen iaf så någon på den här planeten är lite grym :D Naffs i örat :P

2008-11-25 @ 19:42:31
Postat av: Amanda

Yeah!!! Guldlock here i come!

2008-11-25 @ 21:01:05
Postat av: christy

Yoie du är snygg i allt du käner dig bekväm i!! Ingen kan ta det ifrån dig.

/den där rosa tjejen som alltid är rosa och kommer vara rosa för att hon tycker det är den bästa färgen!

2008-11-26 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0