HJORT

Nice väder hela dan, blå himmel o vindstilla. Jag sprang smidigt som en hjort i skogen och kände mig strong and healthy. sprang 150min utan någon ansträgning för mig, min kropp är prefekt byggd för att jag ska ta mig fram på långa sträkkor. Jag har en syreupptagning och en återhämtnings funktion som är näst in till optimal. Med slimade tajts och vänster/höger strumpor utan onödiga sömmar blir jag tyst som vinden när jag springer längst landsvägar och på skogs stigar. En marathon löpares passion till det oändliga.
 
 
Kullgren o Lukke har nydligen mukkat. så idag på boxningen var de tebax :) välkommna tillbax grabbar!
Det var länge sen jag körde MMA och ännu en vecka utan fight :( längtar till nästa vecka då ska jag rulla omkring och brottas haha :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja då jävlar!!!!!!

2008-11-18 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0