En vecka kvar




två meningslösa dagar i skolan är äntligen över.
Nästa vecka drar jag på saco mässan och Milano och veckan efter det har jag studiedagar. Det betyder att jag har fyra skoldagar kvar tills jullovet och tills jag drar till Kenya. :) GUTT!

Innan dess ska jag hinna med en massa saker här hemma, idag ska vi röja, oskar och jimmy kommer till stan så det blir ut, jag ska inte dricka något, (något jag sällan gör eftersom jag e fett emot alkohol dock så blir det en hel del på hultsfred och andra festivaler...:S) Jag ska ju dessutom springa om en vecka. Men det blir fett RÖJ ändå!!! Alla ska med ut, Lisa, Lina, Jess, Tvillingarna, Elin, Magnus, Bell, Oski, Jimmy, Bobbi o ev någon mer. :)

Imorgron ska jag försöka tvinga med farsan till sthlm för där är en foto mässa som jag skulle vilja gå på, funderar ju på att läsa foto efter volontär arbetet.

I Torsdags fick Amanda glädje fnatt! hon kom in i Uppsala av 200st shit va kul för henne äntligen kan hon lämna Åtvid. Hon flyttar till Uppsala redan i januari så morsan blir själv med molle i vårt stora hus eftersom ja e farsan e i Kenya då. 
 
Träning en vecka kvar till marathon
Måndag: långa intervaller 5kmx3 (backigt) uppvärmning 10min nedjogg 10min. boxningsträning 80min samt styrketräning axlar/bål 40min
Tisdag: långdistans 2h 40min samt bål övningar
onsdag: medeldistans 90min. spänst/bål träning 90min. boxning 80min
Torsdag. 60min löpning på asfalt (det var meningen att det skulle gå snabbt men jag hade ätit innan o fick stanna flera gånger) bara för att man måste gå i skolan till halv fem.
Fredag: skolan även i dag men fick ta 45min spinningen 
Lördag: 85min löpning 60 min spinning (ledare)
Söndag: Distans pass minst 2h HA! 


 

Kommentarer
Postat av: Christy

jag vill väl för fan oxå till Kenya!

som protest ska jag bli fet! medans du är borta :P

2008-11-15 @ 12:33:11
URL: http://christyjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0