dags att tända lampan

 Det börjar bli riktigt mörkt nu... jag vill ha ljus nu...  därför blir man depp... och denna veckan har jag hängt läpp... träningen har varit hoppig... spinningen suger för de vill bara ha poppig (jävla musik)... så nu ska jag börja på ruta ett och tänka i nya banor... har fått perspektiv men har inget motiv... sommar vinter vår höst, tiden går att förändra och det är till en tröst! ha! sjukt dåliga rim, förut skrev jag rapp men har inget att rimma till längre, jag e ganska kännslo kall nu och därför flödar det inga stora tankar i mig. men det kanske är bra när man ska fokussa på marathon! HA!

Kommentarer
Postat av: christy

jag vill oxå springa marathon för helvete!! :D

2008-11-09 @ 08:48:02
URL: http://christyjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0