Björn i skogen

börjar bli frisk!
var ute med molle 3-4 timmar idag. kallt och skönt. Mitt i skogen stod ett hus och där vaktade VÄRLDEN största hund... eller var det en svart björn :) ha!
Världems gladast hund galoperade rakt mot oss och jag fick ångest, shit han kommer svälja molle levande...
Jag lyfte upp molle och backade sakta bakåt och försökte låta lugn... Molle klamrade sig fast vid mig, men den stora glada hunden som nådde upp till hakan på mig bara luffsade efter. 
som tur var var det en tik som jag såg när den kissade så jag släppte ner molle och dom blev sjukt glada. Ha! Molle var som en kattunge bervid björnen. Det var den skönaste och gooaste hunden jag mött. Tyvärr löpte den så molle e helt galen nu suck...
matten till hunden kom i allafall ut med morgon rocken och hämtade sin hund.
när jag var hemma senare så kom hon förbi, ¨hon visst tydligen var jag bodde, eftersom hon jobbade nära där jag bor. Hon hade hittat min mobil på vägen till deras hus och antog att det var min.! Sjukt tur jag hade där. Tack för att det finns ärliga människor!
:) 

Kommentarer
Postat av: Lisa fisa

Jag hade velat sett din min när den stora hunden luffsade fram :) Skapligt hyggligt an henne med mobilen! du får slicka henne i näsan som tack :D

2008-11-04 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0