bio, polare, advent


bild från filmen DE OFRIVILLIGA

Såg på bio med syrran "de ofrivilliga" riktigt bra film, bästa svenska filmen på länge, den handlar om grupptryck och sjuka men vardagliga händelser. Livet är fullt av sjuka situationer och tankar, det finns ingen normal person alla är vi lik a sjuka men tack o lov kan vi dölja det ganska bra, tror vi... tills vi en dag förhoppningsvis börjar inser.

Kvällen forsatte hemma i en lägenhet vi fick låna. Jag Lina, Lisa, bobbi och Belle drog ut men blev fett dissade på platå (20 års gräns) och Plaza dissar vi totalt efter det som hände min kusse för två helger sen, Lisa o Lina kunde bli "in fixade" men vi andra drog, blir man dissad så tar man dissen och strular inte. Men vi konstaterade att det var skönt att komma hem i tid och jag kunde gå upp och springa 3h på morgonen innan vi drog till farmor och firade advent, fördelsedagar och att vi e en sånn härlig familj hehe! :)
Nästa helg har jag boxnings match hemma det ska bli riktigt kul! då vill vi se blod, svett och kämpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0