Gruvan is the shit

på bilden ser vi en glad Belle och en redig bonne som bäljer öl som en man (jess) Den super heta Magnus, Galna wallberg och fotbolls liraren Jenny!


För här vill alla vara med på kort!

elin yoie magnus o jess
Elin, Yoie, Magnus o Jess
yoie lina o bell
Vem e kvällens linslus då??? Yoie, bell o Lina
oskar o yoie
Oskar o Yoie frågan är om min tunga är svullen av alkoholen :P Eller så heter man Bohlin o föddes med en skit stor tunga

Tjejerna Lisa, Lina, Jess, Jessi, Magnus ,Elin , Jenny och oskar var hos Janne och förkrökade! riktigt tidigt förkrök men om man ska komma in på Gruvan är det vid 20.00 tiden man måste dra så man slipper stå o vänta hela natten.
Belle hade som vanligt fixat det riktigt nicigt hemma hos sig o jag var riktigt taggad.
Så klart har man inga stora förväntningar på Gruvan men det var helt okej igår och stället var mosat med Åtvid bor i alla former och storlekar :P. Till och med min religions lärare som gav mig MVG var där samt snygg Björn, Syskonen Johansson och en hel del gammla bekanta som man inte trode existerade längre. 
Röjde hela kvällen och helt plötsligt var det slut när man var som mest taggad...:( typiskt, Alla drog till kebab baren och fylle käkade flåttiga pommes och sliskigt kebab kött :S Sedan drog vi (kalle, amanda, hökke, rikard, oskar, larssa, tobbe, burre, o sen minns jag inte vilka fler) till Johans röda lilla stuga ett tag, men guitarr hero suger jag på så jag drog hem med larssa och kalle för att sommna i ett tillstånd som snurrade. Vaknade väldigt tidigt av hunger och när jag skulle upp till kylskåpet så snurrade det fortfarande så jag fick gå o lägga mig igen utan mat... jobbigt läge.... Nu e det lite bättre men jag sitter nog stilla ikväll.
Typiskt Gruvan är att de inte kan sluta med att ta dit skabbiga tjejer som ska stå på ett bord och försöka se sexiga ut (vilket de totalt misslyckas med) Dock så finns det äkliga gubbar som passar på att stirra helt ogenerat på 4-5 tjejer med försmå "tomte" kläder och osäkra blickar som stelt rör sig på borden för att någon har sagt till dem att göra det suck.... vad pinsammt äkligt. Dessutom började DJ helt plötsligt spela tryckare som på mellanstadiediscona o shit ta mig här ifårn mysa kan man göra hemma NU SKA VI RÖJjA hahaha!!!!
Fan föresten var är Amanda hon kom inte hem igår... (?)
och så tappade jag min mobil...

Kommentarer
Postat av: Krullet

Galen kväll igår! Haha

2008-12-26 @ 16:06:23
Postat av: yoie

Krulle vilket jag antar är Amanda...

YEE GALET!

2008-12-26 @ 16:10:26
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: SnyggKen???

E förlåt jag igen



Hehe mellanstadiedisco regerar över Graven, bättre musik, mer godis o tjejer med flätat hår mmm, me like!!

Låter som du ska med till London o rocka lite på Ministry of sound, garanti mot lugna låtar, stänger kl 07.00 o ett jävla ös med eller utan ectasy i kroppen ROCK ON!!!

2008-12-26 @ 20:40:47
Postat av: yoie

Snygg ken...

haha kanske sötken i så fall ;P

2008-12-26 @ 20:56:40
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0