Prinsessan

Morsan har upptäckt en talang hos mig :) så jag tänkte att jag ville skriva det här.
Jag e grymmt kreativ och estetisk och därför frågar hon alltid mig när en skylt ska göras om erbjudande och nyheter på fabriken. När jag har tid brukar jag rappa och komma på poesi sen klinkar jag lite på gitarren och låtsas att jag e Kung :P(dock var det länge sen har sällan tid längre). Hade ett as löjligt program på datorn som jag gjorde musik på till mina låtar. Brukar alltid sitta o skriva något när jag har tråkigt, det e en bra sak för att lätta på tankar och känslor. Inte för att det var något bra men kul äre!

Prinsessan är hemma så jag ska ringa henne ikväll :D JIPPI det var jätte länge sen jag träffade henne, Hon e en rödhårig smal (lik pippi) tjej som e helt galen och älskar att spexa och spela teater och hon e BÄST!!

Sitter på fabriken just nu och har hållt i spinning, skulle ta med lte jul låtar men det blev bara en och den var riktigt psyk därför körde jag den 2ggr :) MOHAHA

Nu vill jag till the Kenya :):) NUUUUU!!!!

Kommentarer
Postat av: Christy

Du vill väl inte alls till Kenya. Du vill ju stanna hos mig och ta hand om mig så jag blir stor och stark... Eller hur, eller hur, eller hur??? :D

2008-12-20 @ 12:59:43
URL: http://christyjohansson.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0