jobb, boxning, Gruvan


vänner o sprit

Jobbade idag på fabriken mellan 9.00-12.30 höll spinning mellan 10-11 och över hälften var killar... riktigt kul att dom vågar sig på spinningen!
Fick dra en halvtimme tidigare från jobbet eftersom jag skulle vägas in innan kl 1 (hade boxningsmatch). vägde ca 3kg mindre än min motståndare men hon var kortare och jag har slagit henne tidigare. Maja Strömberg heter hon och vann SM förra helgen. efter lång väntan (hade näst sista matchen, hehe man spara ju det bästa till sist:P) så fick jag kl 17.00 igår ställa mig redo med min röda hjälm, mitt svarta tandskydd, röda handskar, blåa adidas boxarbyxor och mitt vita svenska akademi linne i den röda ringhörnan med Tobbe som coach! jaag förlorade igen på hemma plan hehe Maja har blivit riktigt smart i sin boxning och det var en jämn och stilren match. Jag hade förväntat mig Maja i rusande fart (som hon brukar attakera) men iställte var hon mer samlad, men det var skit kul ändå. Boxning gör mig glad och jag tyckte jag gjorde en bra match o va fan man lär sig alltid något. så jag tackar för en God match. MEN nästa gång trycker jag in näsbenet på henne :D!!!

På kvällen var det planerat att jag skulle in till stan med danne Wester men istället drog jag till Drogge och hängde där med hans små roliga polare :P som bärsade och snakka gammla minnen. Jag tänkte lakka hem nykter och glad men på något vis fick jag i mig en öl och hamnade på GRUVAN!!!! majgard!! om ni inte vet vad Gruvan är så är det i princip den enda krogen i Åtvid, dit går avdankade Åtvidabergare som är runt 30 och inte komit dit man ville i livet utan fastnat i kneget i bruksorten Åtvid. Jess var där och var lite "små full", synd om henne idag hon var lixom inte sig själv och mer vill jag inte säja utan jess tillstånd :P!! hehe! 
Drogge köpa BinLadin shots som vi skålade på o FY FAN!!!! jag drack bara halva , hade ju lovat att inte dricka, det får bli på JUL dan! O då ska jag o Jajje köpa BinLAdin så vi sprutar eld! 
Träffade Danne på kebbab baren, utan jacka och nycklar hem! hehe Danne e så jävla schysst :)så jag drog med honom hem så fick han sova hos oss, (något han tyckte var grymmt pinsamt) hehe! :P 

Fan vilken sjuk kväll, Gruvan var en helt ny upplevelse hehe, På jul dan blir det röj där men då hoppas jag att ALLA mina polare kommer vara där!

Föresten fan vad jag gillar söndagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehhh. En liiiten detalj, jag tillhörde inredningen på Gruvan när jag var 19 år. Hängde där JÄMT och var apfull varje gång.

Inte OK, INTE OK.... :D

2008-12-07 @ 20:14:28
Postat av: Anonym

Ha, just det. den där apfulla männsikan på Gruvan är jag, Christy förstås ;)

Glömde bort vad jag hette :D

2008-12-07 @ 20:15:47
Postat av: Anonym

Ursäkta men i brist på liv även denna söndag så letade jag mig in här via min systers skitblogg (Christy). Graven är Respekt!!! Sämre hak kan ej skådas söder om Gävle o ändå går jag dit minst en gång per år. Denna Jul är inget undantag o jag hoppas innerligen Johanna att vi blir odrägliga o smyghånglar lite o sedan förnekar allt hårt efteråt. Vill du istället visa fightern i dig så slå på min syster istället så min frilla inte förstörs.



Förresten kommer jag krossa min syster i allt hon tar sig för bara för att visa att gammal är äldst. Låt mig bara få ett par veckor att mjukstarta gäddhänget innan träningen kan börja på allvar.



Ciao



Ken



2008-12-07 @ 21:47:24
Postat av: Anonym

Ha, ha. Har inte festat på Gruvan på juldagen på flera år, tyvärr blir det nog inget i år heller.

Eller rättare sagt som tur är så blir det inget i år heller. Folk är bara fulla, tafsar och liktar spyor i munnen.

Men tids nog ska jag nog rocka med dig någonstans och skämma ögonen ur oss båda!! :D

2008-12-08 @ 08:37:26
URL: http://christyjohansson.blogspot.com
Postat av: yoie

christy/ Ken

Amen klart vi ses där nere, ni kan ju inte svika!!! hehe, jag drar ju sen o då får ni ta hand om varandra o inte slarva med träningen heheh!

2008-12-11 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0