Lycka



ja vet jag har redan skrivit två inlägg idag men jag e så där härligt mör i kroppen och vill bara sitta här o lyssna på musik, drömma mig bort och bara va.
Har följt radiohjälpen och sänt 200kr dit, läste om kongo o såg en film om Rawanda... här sitter man lyckligast i världen och utan en fläck av oro. Jag vet att lycka finns i hela världen och jag vill uppleva den överallt för alla upplever samma kännsla och därför är lycka något vi alla har och kan ge. Det enda man kan göra är att visa den och inte skämmas för den, för lycka är frihet det är livets mening!

Appropå ingenting så var jag i stan "efter" skolan eller rättare sagt jag drog när jag fick reda på mitt betyg (MVG) :P! så innan jag drog hem var jag tvungen att köpa något kul te morsan. Ledde till en allt för dyr present eller flera presenter men det blir fett nicigt! (En korg mosad med eko vin choklad, te, olika hudprodukter, olivsalt, inlaggda fickonvalnöts mojs, bio billjetter mm... det blev riktigt snyggt) 
ville köpa något tilll jul så jag gjorde ett panik köp på en rutig skjorta ;) riktigt cool, lite för stor också, jag ser ut som en bonne/raggare/proggare/uteliggare ;) 
På carlings (som e en överskattad dyr och joddig affär) kom så klart expediten fram och kalla mig grabben. typ så här sa den skit långa tunna och långhårige mannen med en toppluva förstora glasögon och tajta byxor till mig
snubben-tejna grabben va fan letar du efter du ser cool ut...
Yoie- eee... ne jag e en tjej (pip)
snubben- oj haha alltså det e svårt att se med mössa o så hehe vad letar du efter...? ska jag hjälpa dig...? e det till dig...? en COOL stickad tröja
tröjan han visade var fett töntig och ful    
Yoie- ee nae ja vet inte ska ha nått te jul typ skjorta
snubben- en SKJORTA!!! kolla denna va? va? va???????
Yoie- nae den var skit ful
snubben- den här då VA????
Yoie- hmmm
snubben får tele och drar
jag drar så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: pegman

Hej!

Ändra i din meriterlista 1000 m på 35 min, är väl inget problem! ;-) hahahahahah t.o.m. jag klarar!

2008-12-21 @ 14:46:19
Postat av: Anonym

pegman

hehe! någon sa att man blir smart av löpning.. har aldrig fattat vad de menar :P

2008-12-21 @ 20:07:09
Postat av: pegman

Tydligen inte, har försökt i många år själv! god jul

2008-12-23 @ 16:52:35
Postat av: Hampus Björk

Hahaha, bästa carlings... usch, gillar inte den affären...

dom fick mig att köpa ett par svarta byxor som var för små även fast jag inte ville det(expediten var väldigt närgången kan jag lova, tittade tillochmed in på mig när jag bytte om...det äcklet!)

menmen, ha det så bra (appråpå(eller hur det nu stavas) ingenting så har jag väldigt tråkigt)

2008-12-26 @ 00:02:54
Postat av: yoie

hampus...

hehe bra att du har tråkigt och passar på att skriva i min blogg ;)

vem skulle inte passa på att tjuv kolla i provrummen när du är där ;) hehe :P

Ha det bra!

2008-12-26 @ 15:01:55
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: "Han den där med svart hår som kommenterade på bloggdelen sist"

Jaa jag vet!

Ganska kul att läsa om dina dagar i Kenya faktiskt, själv har jag blivit jätteintresserad av kenya det senaste året;)

Eller, slutet av förra året:P

Ja det ioförsej, måste varit oemotståndligt att göra en sneakpeek!



Hej!

2009-01-12 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0