trött

sitter i plugget med madde, Jag är trött, tröttare än vanligt, somnade nästan på bussen och det är kallt och mörkt. Igår gick jag upp kl 05.15 kom hem från skolan 16.30 och frös som ett as. drog till gymmet med syrran och pressade en timme. kände mig svag men det var kul ändå, när jag o syrran tränar på gymmet blir det mycket stönade haha och röda fejor + mycket konstiga övningar :) somnade klockan 21.30 som en stock och vaknade lika trött i morse suck... skolan drar ner mig på en låg nivå. Ikväll ska jag softa det blir match i morrn (boxning) men först ska jag jobba på fabriken på morronen! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yoie!

Jag missade din match!!

Tog mig ett gubbvil på soffan och vaknade med världens huvudvärk.

Får bli nästa gång istället.

2008-12-07 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0