träning


bilden är LISA Ws, ÖLAND 08

Träningen förra veckan

måndag: Distans löpning eftermiddag: boxning och MMA
Tisdag: snor jobbiga och långa Bakk intervaller, 1min x10  25sek x 10 och 10sek x 10 jogg dit på 40min jogg hem på 40min. eftermiddag: styrketräning på gymmet
onsdag: 2h 20min distans eftermiddag: ledare för den lugna spinningen 45min
torsdag: styrketräning men amanda 70min
fredag: Spinning ledare 45min
lördag: spinning ledare 60min eftermiddag: boxningsmatch
söndag: LÅNG distans ca 3h

hård träning som kändes kanon och uppfriskade sedan kom plugget in i bilden (torsdag, fredag) och jag hinner inte träna (något som faktiskt kan vara vettigt). 4dagars löpning 2dagar gymmet missade MMA och boxning på onsdagen eftersom jag inte han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla hoppar lixom upp, bort från sandhögen...

förutom du då som siktar med huvudet rakt mot den.

Ha, ha. Jag tror jag dööör!

2008-12-08 @ 12:03:17
URL: http://christyjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0