SNÖ

sho! Ute snöar det och Molle blir helt galen när jag kastar snöbollar på honom MOHAHHA jah e så jävla sugen på snöbollskrig, pulka och längdskidåkning nu!! Alla hus är så mysiga och väl pyntade, Här hemma har vi inte ens börjat "knappt" och ingen har ens tänkt på att köpa julklappar snart.
eh skit samma bara jag får jugel brothers eller the roots nya skiva och några spännande böcker så blir jag "nöjd" eller något som skulle vara grymmt är en snowboard men det får jag endå inte.

Men Jag ska ju till Kenya the contrie for running eehhh.... :D lite värme lite lejon och en jävla massa springande människor.

snart ska jag iväg o boxas och imorrn e det plugg suck.... stön....

Kommentarer
Postat av: Clark Kent

Du kanske skall önska dig lite selleri av Jultomten? Kan vara bra att ha och knapra på då du åker ner till lejonen i Kenya! ;)

2008-12-10 @ 17:36:39
URL: http://patrik.familyengstrom.com
Postat av: yoie

Pipen

bra ideér du kommer med!

2008-12-10 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0