sho!

Sho bré! 
eftersom jag inte sov något i går så sov jag 12timmar i gårkväll det var skönt som fan!
En tung mjölkig luft var det ute igår, tog ändå mig kraften att ta ett pass löpning.
YEYEYE JAG ÄR BÄST!!!! hehe sitter i plugget och fick nyss tillbaka mitt religons prov om hinduims och buddism fick fucking MVG!!!!!!!!!!!!!! FI FAN va stolt jag e min dag e räddad, det blir att skryta för farsan och morsan sen, alltid lika kul, kanske för att det inte händer så ofta men mer nu på gymnasiet än på högstadiet eftersom lärarna här e yngre och gillar (respekterar) mig bättre än de gammla och trångsynta lärarna på högstadiet (fuck them).

Igår blev det också boxercise som syrran höll i. Det var första gången jag gick på ett sånt pass och eftersom det vara marathonbox (2h) och Amandas sista pass innan hon drar till Uppsala så passade jag på. Körde med Hampus som är två huvun längre en mig men haffade honom fort så jag slapp köra med morsan (man vill ju ha lite utmaning). 

Amanda är skit duktig ledare och det märks att hon tagit många övningar från mig och det e kul för mina övningar ÄGER! :P mycket brottning och sjuka grejer.


Träffade Fisen en stund och det är alltid skönt att snacka med henne, kanske för att vi varit bästa vänner sen lågstadiet :) Idag stannar jag nog inte så länge i skolan allt är klart och jag måste köpa julklapp till morsan.


God morron, God Jul, God dag, Goderafton, Gör en rolig sak!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0