MMA, Herbie, Jul

Skulle varit liggande brottning igår på MMA (enligt amanda) men det blev stående, vi som ville kötta!!! Men jag var ganska seg efter förmiddags bakkintervaller + boxnings träningen så jag tog det ganska lugnt, men man kommer inte undan med träningsvärken och blåmärken på hela kroppen efter ett pass. skulle göra nedtagningar och jag har fortfarande skit ont i skinkan efter onsdags träningen då lill Elin tappade mig på stengolvet... så jag klagade en hel del igår, något som jag anser bara töntar gör som inte pallar... fan.... men men, hehe!!

Det e sketa mulet ute och för att inte göra dagen ännu tristare ska jag köra skiten ur christy på gymmet och få mig ett gott skratt mohahah! :D

Skulle köpa konsert biljetter till herbie hancock men de var slutsålda :( suck... så går det när man inte är ute i tid. Det får bli en JÄVLIGT lugn helg i helgen (förutom boxnings match på lördag), med julpynt (som säkert kommer bli av :S), bullbak och en seg lång och tung film på 2an.
 
Föresten vi har 8 feta kartånger med julpynt här hemma och de står lite överallt i huset, aldrig någon som orkar pakka upp utan det slutar med att morsan åker på julmarknad och köper några nya tomtar som hamnar i lådorna tills nästa år. Årets jul firande kommer i alla fall vara hemma hos kussarna som har nyss renoverat deras kåk, morsan tycker det är lite synd nu när vi kommer ha en kakelugn i vardags rummet, haha akta er för kakelugnar det sägs att man blir besatt i dem!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0