Lusse bullbak



Sing star igår hos magda. Lina, Lisa och Elin var också där och försökte hålla ton...:P Det blev mycket sjuka samtal och prat om gammla minnen också HAHAHA alltid lätt att garva aste åt det och med dem :D:D!!! HAHAHAHHAHA :P

Så ni vet är vi alla (framförallt maggan som inte festat på ett tag (men nu har Lukas blivit lite större:D)) JÄVLIGT taggade på fest och det kommer bli grymmt!!! hehe

Idag e det tredje advent och jag o syrran har bakat fett stora bullar eller hon bakade bullarna och jag katterna och bullarna. jag skulle kalla det lusse tårtor i stället för bullar!. Dessutom satt hon mest och såg på när jag bakade och åt av degen 
Bobbi har ingen känsla utan man måste styra henne till vad hon ska göra, hon ska flytta om några veckor och jag kommer garva när hon ringer och tjuter om att hon bara har ätit nötter och inte ätit mat på flera dar och att damråttorna går att använda som stoppning i kuddar.... MOAHAHHA :P nerå...:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du.. din lille skit! Du kommer gråta när ja försvinner. För ja kommer leva livet!

2008-12-15 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0