LÖRDAG

Igår var det fullt på hälsofabriken Alla våra kära kunder var där och svettades bland maskinerna :) Följde Engströms råd oxå och drog ut o sprang 2h innan jag skulle jobba vid halv 9, drog ett spinning pass efter det och det var nästan fullt på passet också :).

Drog till stan med Emma, Hanna och Amanda efter det för att trängas på Ikano huset, jobbigt... men jag hade inge bättre för mig den dagen O då passar man på att vara med polarna! (har ännu inte packat men det måste bli idag).
Hanna o Amanda hittade ett par snygga stövlar (köpte utan att veta det lika dana). Sedan drog vi till Hanna där de sjukt glaa o goa Parisa o Janni var. Trotts gårdagens bakfylla var jag fett disco sugen hehe :P men vi drog istället till en annan polare där det var massa folk bla klutta som var kul att se 8)! Körde sällskaps spel som jag fuskade fett mycket på, så vi kom 2a YEEE!!!
Det blev mycket snack om i torsdags och senare på kvällen när vi var hos maggan som var nyckter den kvällen (juldan) fick man reda på en hel del saker som man gjort ONEJ!!!!!
HAHAHAHA shit :P O amanda gläppte med sin mobil hela dagen o kvällen hahah hon fick några killar efter sig den och helt plötsligt måste alla höra av sig HAHAHAHAAHHA :P tur för henne att hon ska flytta :P
Imorrn drar jag till Kenya ska passa på att ta ett långpass idag.
Har inte hittat min mobil än, var nera på gruvan men där hittade jag bara Emmas halvt ijhältrampade mobil :S

Idag blir en långdag... hare gutt vi ses om en månad o då e det Fest på kulturhuset som PH Kullgren har hyrt det ska bli nice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0