LARV

Hittade en larv i en vattenpöl i veckan och tog med den hem, nu har den virat in sig i ett blad och vi får se om den ruttnar eller blir en fjärill, jag tror den ruttnar och om den skulle bli en fjärill så är det för kallt för den att leva nu... men men...

Skiter i Julen det är bara en jobbig lång dag utan träning, sattsar på juldan då JÄVLAR, som alla kanske fattat så e jag SÅ JÄVLA taggad och har varit de i tre veckor nu det bara pirrar i hela kroppen och jag vill bli full och galen i alla fall GALEN! men problemet är att vi har ingen bra lya att röja i eller har vi? annars får vi ockupera christys lägenhet rullar omkring på golvet och säger saker vi hällst vill glömma dagen efter :P 

Om en vecka exakt drar jag till det varma landet med svarta människor i o då blir det träning på höghöjd, volontär arb och safari! :D JIHUU! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU! jag ringer när jag är hos Snyggbjörn så kan vi jogga hem till mig och klå skiten ur Granjävel ovanför.

Sedan kan vi bli fulla, rulla runt, hångla lite med varandra och bli allmänt odrägliga. Mohahaha!!

Om jag inte ringer så har jag antagligen redan däckat... men GOD JUL då!! ;)

2008-12-23 @ 18:07:57
URL: http://christyjohansson.blogspot.com
Postat av: yoie

christy...

HAHA GRAN och GRANN jävlen ;P

Fest igen i slutet av januari va??? HEMKOMMSTFEST!

2008-12-26 @ 15:41:04
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0