Läger i helgen

 
en glad Jess!


En dag utan träning men i morrn drar jag på träningsläger i Norrköping med massa snor bra löpare. Hmmm... min form e lite seg så där efter marathon, men jag brukar kunna sammla mig och köra skiten ur mig endå. Frågan är bara hur det kommer att gå på intervall passet.. det är alltid lite spännt i början för mig eftersom jag inte brukar köra så mycket bana (iallafall inte på vintern) och alla löpare som ska med tränar super serigöst och har tränare och tränings shcema 4år framöver. hehe det gäller att inte vara dålig i magen och inte tänka så mycket när man kör intervaller.
Lägret är bara över helgen det blir ett intervall pass i nya norrköpingshallen som Peter H är helt frälst i, han har säkert skickat 4 bilder på den banan hahaha!!! Sedan blir det ett LÅNGt distans pass i skogen på lördagen + ett rockgympa pass och sedan på söndagen ännu ett långdistans pass i kolmårdensskogar.
Det ska bli ganska kul men jag vill va med polarna här hemma me innan jag drar till Kenya, Nästa helg ska jag BARA vara med polarna (men jag ska ju träna också det går allitd att pressa in ett eller två pass).

Hade prov i dag på Hinduism/Buddism o det gick kanon bra :) som tur var gick jag o tvillingarna igenom hela boken innan provet och det var grymmt tur eftersom vi pluggat på olika saker och mycket av det vi läste presis innan provet var också med :P HA! jajag vet man ska plugga en vecka innan minst o så ska man kunna det hela livet sen men.... inte denna gång...

Jess e grymmt sjuk och att hon aldrig lär sig hehe alvedon och sprit på feber hur vettigt låter det?????? nae bjud inte henne på något i baren, inte förän juldan villsäja.... :D


tjohej idag ska tobbe käka fläskkotlett med potatis och någon god fast nyttig sås HAHAHAHAH :D:D:D:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0