hehe :P

HAHA idag på mitt pass med Christy och Ken var sjukt kul... De e nog de största östgötar jag träffat :P (typ) HAHAHAHA Helt underbara är de när de puschar varandra och tar i :P
Inga sura miner i allafall... öppna och glaa :D 
Imorron blir det marathon box med syrran som ledare och vi kommer hålla på i två timmar!!! Det kommer bli fett jobbigt men kul :) 
13dagar kvar tills jag drar o fi faaaan va niceigt =) 

Föresten sov inte ett skit i natt pga jordbävningen... låg o läste, tillslut gick jag upp vid fem tiden o då hade jag kanske sovit 2h... segt när man ska träna... 

Gluttade på terräng EM  en sväng innan jag drog ner och körde fotboll med Tobbe o gubbarna o frida w. Led med tjejerna som sprang i det iskalla och regniga Bryssel, lerig åker me, nae fi fan, okej det e väll lite inspererande men inte just då när jag hade fotbolls match framför mig i en varm och ljus boxningslokal. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0