forsta dagen

Jambo!
sitter pa sandavyguest house nu i Narobi, jag farsan lisa, Ida, Maja och Emil som ar med pa resan kom hit i gar kvall efter en lang resa som tog oss fran syrisch dar vi sov en natt pa ett IS kallt hotell. At de sista ost skivorna pa ett tag for i Kenya blir det ingen ost bara oghali och sukoma :P. Sommnade sott med tva duntacken over mig och sockarna beholl jag pa.
Pga planet (swiss) fanns for en gang skull massa bra filmer och spel som vem vill bli millionar som jag sog pa men efter ett tag larde man sig fragorna och kom i alla fall till niva 2!

Val framme i kenya kom alla minnen tillbaks pga av lukten av Afrika. (Afrika luktar sott). Kanner igen varenda kvarter har nu och jag och farsan  insag att det var hans 5gang har och min 3... :S
hehe men Kenya ar nice, Lisa och Ida har dragit till Eldorett, sj drar jag dit pa mandag, ska jobba lite har med ungdommar som vill fota och dokumentera och sa ska jag springa ett lopp som vi planerat i tre timmar idag... segt... Har traffade vi Petter och Amanda som ocksa ska jobba med projektet.
Mycket ser det samma ut men ocksa mycket har andrats pga av allt som hant har.
Det ska bli sjukt kul att springa med Kenyanerna pa mandag... och lite nerrvost, det e ju en tavling och jag ska representera Sverige lite :S hehe:P Men men,
Att flyga till Eldorett kostar omkring 800kr tur och retur for mig sa det e sjukt billig! :) Ikvall ska vi dra ut pa stan haha o festa det ska bli grymmt att festa med Kenyanerna pa Nyar!

Nar jag kommer hem funderar jag pa att flytta upp till sthlm och jobba om jag hittar nagon snall lopare jag kan slagga hos fram till i sommar. Sa har ni ett rum ledigt sa hor av er!!! :)

//varma sol halsningar fran det sota landet


Kommentarer
Postat av: pegman

Hej!

Jag är lite avundsjuk på dig, sol, värme, träning med kenyaner, va härligt. Kör hård! /pegman

2009-01-02 @ 10:27:22
URL: http://pegman.wordpress.com
Postat av: Ulla

Hej yoyo! Skönt att du har det bra,Lasse verkar också må bättre. pratade med honom igår för spolarvätskan hade frusit ,det var -8 grader, och på väg upp till Uppsala så stänkte det upp massa med skit på rutan som man nästan inte såg ut,skitäckligt. Men vi löste det. Amandas lgh var helt OK. Hon hade lämnat kvar det mesta så Amanda behöver bara ta med sig kläder o lakan,skönt.

Igår så var jag o Kalle o såg en riktigt bra film Buddha föll av skam" handlade om en liten afghansk flicka som ville börja skolan, mkt stark o skrämmande om talibanväldet. Hon som har regisserat filme är bara 21 år. Det är en film som jag tror du skulle gilla.Amanda hon var hos Viktor o sov över där,jajaja!!!. ikväll ska vi gå o se cirkus cirkör,kul.

Sköt om dig kramar Mamma

2009-01-03 @ 09:00:51
Postat av: christy

Vad ska man säga...

Jag antar att du har det varmt, gött och kanske lyckats bränna dig lite på den lilla näsan när du sprungit runt och härjat.

Jag är oxå lite röd om näsan, men det är för att det är -8c i Åtvidaberg.

Idag ser det ut att bli snöstorm.

Aja ha det bäst och ta med dig den söta doften och solen när du kommer tillbaka, okej?

kram

2009-01-03 @ 10:13:05
Postat av: Anonym

christy

Va bra, hor av dig med traningen om nagot strular, kommer llasa din blogg!

Ha det underbart o brann dig inte som jag for jag glommde solkram o nu e jag tomat men jag tror det lagger sig snart!

2009-01-05 @ 09:20:06
Postat av: Anonym

Morsan!

Jag tror jag aker dirket till amanda nar jag kmmer till Sverige!

Pussa molle 10000 ganger fran mig och ring lisa om det e jobbigt med honom ibland!

KRAM hela dan! //Yoie

2009-01-05 @ 09:21:24
Postat av: Lisa Fisa

LÅter som du har de väldigt bra! haha bra gjort att komma till nivå två på spelet, jag blir impad! :P Sken utav bara faan nu. :)

2009-01-05 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0