en löpare



Hehe allt för löpningen ;) Har du börjat kommer du aldrig sluta! :P


Lång distansLöparnörden
Du får spatt om du inte får springa på semester.
Du lus läser runners på toan.
Du tar omvägar i elljusspåret.
Du tittar på hela marathon loppet på tvn.
Du kan springa flera timmar på ett löarband utan att tröttna.
Du springer vilse och blir GLAD!
Du har alltid med toapapper i fickan under ett pass.
Du knyter dina dojor på bara DITT sätt.
Känner du dig träffad?
Hej och välkommen in i LDLN-klubben.

Funderar faktiskt ärligt på att starta en egen klubb under namnet RASTA RUNNERS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ja, JA.

Starta klubben o gör rastisar i mitt vidriga hår så kan jag vara asjobbig och vara din vän för alltid :D

Ha, ha. jag passar ju redan in på punkerna med runner's world och skithuspappret, eller nej just det. jag bajsar ju på mig! Gaah! :D

2008-12-10 @ 20:39:08
Postat av: yoie

CHristy

skaffa rasta då och gå med i klubben så kan jag prejja dig om du vill tävla och resa på läger mm. Sedan tar jag all ära när du blir bäst och då är det jag som har makten över dig för gått :) MOAHHAAHAH

2008-12-11 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0