Christy 23 basst

har nyss kommit hem från hälsofabriken, har tränat mig själv och christy :) HAHA
Vi körde hinderbana och amanda var med. Christy snackade bajs och kiss som vanligt och så lärde hon sig göra kullerbytta, eller hon kunde det när hon var liten men har liksom inte gjort det på några år, Hon klarade det galant och hinderbanan förbättrade hon sig på med 10 jävla sekunder!!!!! 
HAHAHA alltid kul att träna Christy 23 basst :) 

 förövrigt ska jag till hundklubben snart och träffa lite hundar med Molle i vinter mörkret, det ser vi framemot!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej J!

var hemma i byn i helgen.. var nere o skulle titta på din boxning.. men va för tidig.. Mycket folk vara det.. synd att du inte tog henne, den andra..

Mycket träning annars ser jag.. härligt!

hörde oxå från Anna att det blir lite träningsläger/resor. fasen va kul!

Lycka till o rocka på!

2008-12-10 @ 10:53:52
URL: http://bodydesign.blogg.se/
Postat av: Yoie

Matilda

Anna Svensson?? hehe ja det går skit bra men det e inte "gratis" tränar en hel del men visst e det nice när man ser resultat!

Ta det lungt o hare gutt!

2008-12-11 @ 19:49:44
Postat av: matilda

ja just det..

Anna som jobbar hos er..

Det förstår jag mycket väl! men du kan dina saker!

Ät o Sov MASSOR oxå!

2008-12-11 @ 21:25:15
URL: http://bodydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0